vineri, 22 mai 2009

Black & White 2

Ei bine, astazi mi-a picat in mana jocul Black & White 2, iar dupa ce am jucat vreo 2 ore jumate am cam prins ideea de baza si voi face un scurt review, care va fi "updatat" in viitor. Jocul este cam la fel ca primul...ai creatura (poti alege intre lup,leu,maimuta si vaca, in schimb la B&W1 puteai doar intre maimuta,vaca si ghepard sau ceva in genul); eu mi-am ales lup. Bun, dupa creatura vin doi indivizi care sunt, ca in desenele animate vechi, ingerasul si demonul care asista pe perioada tutorialelor (ingerasul e un tip barbos si simpatic ca mos craciun, demonul e un tip gras si paros care se apuca de sfarcuri cat timp nu vorbeste)...in fine, dupa tutoriale ajungi la primul tinut, sa ii zicem asa, unde, ghiciti, aztecii se bat cu grecii. CATA MINTE TREBUIE SA AI CA SA FACI UN ASEMENEA JOC. Sa fim seriosi, numai in jocurile de prin 2002 gen Age of Mythology vedeai egipteni care se bateau cu nordici prin antichitate, si nici macar nu ti se explica cum au traversat jumatate de glob ca sa se bata intre ei! NU ARE NICIUN SENS. Adica, aztecii, maiasii, incasii si toti astia erau prin America de Sud inainte sa vina Columb cu conchistadorii peste ei, nu? Grecii, in Europa. Ei bine, in jocul asta, astecii ii asediaza pe greci. Patetic. Ma rog, hai sa zicem, e joc cu zei cu puteri supranaturale etc, e posibil. Dupa ce ii salvezi pe greci de la asediu ii trimiti printr-un portal si planuiesti sa iti refaci trupele ca sa ii ataci tu pe azteci la randul tau. Ghici unde te duce portalul ala...la nordici. Serios, la nordici. CE PROSTIE CUM POTI MACAR SA INSINUEZI CA JOCUL ASTA ARE VREUN SENS. Ei bine, cand ajungi acolo observi deja ca un vechi popor de greci avea un settlement facut acolo, si nu trebuie decat sa il reconstruiesti. Si tocmai cand credeai ca nu poate sa fie si mai fara logica decat atat, dupa ce te stabilesti si te lupti cu nordicii bla bla bla reusesti sa ii citesti gandurile unui zeu nordic, care zice ceva in genul : " The enemies of the Aztecs are my enemies as well.". Aici m-am oprit si mi-am bagat picioarele.

Morala, AZTECII SI NORDICII SE ALIAZA IMPOTRIVA GRECILOR IN ACEST JOC FOARTE LOGIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu